joi, 7 iulie 2011

I don't really know where I'm headed, just enjoyin' the ride

Fiecare om a ramas cu o teama de a intra intr-o lupta. Cu totii am fost mintiti si tradati candva in trecut. Fiacare in parte am suferit din pricina unor lucruri lipsite de insemnatate. Candva, cu totii am esuat in incercarile noastre. Am zis candva ,, da'', cand ar fi trebuit sa zicem ,, nu''. Ne-am indoit de propriile forte si am incercat sa le demonstram celorlalti ca nu sunt pe caleacea buna, cand defapt noi eram cei care aveau nevoie de ajutor. Cu toti ne am mintit, candva, spunand ca ,, Sunt bine.'' cand defapt aveam nevoie de ajutor. Am preferat la un moment dat sa pretinde ca am luat o decizie buna, cand stiam ca gresisem.Fiecare om care a avut cel putin un vis, s-a indoit ca acesta se va implini. Si cu siguranta ne-am indoit de rostul nostru pe Pamant.
Tocmai de aceea suntem oameni, pentru ca ne punem intrebari, pentru ca neincetat cautam o ratiune. Sta in firea noastra sa ne dorim mereu mai mult si sa incercam sa devenim cat mai buni. De multe ori nu stim cand sa ne oprim, iar in clipa in care realizam acest lucru incepem sa ne indoim de noi insine si de puterea noastra.
Avem incredere mai multa incredere in ceilalti, decat avem in noi si in fortele nostre, fie ca recunaostem sau nu. Ar fi mai usor daca doar am crede... Crezanad in minuni, minunile se intampla. Fiind siguri ca propia noastra gandire poate svhimba viata, viata incepe sa se schimbe. Dorind sa gasim dragostea, acesta isi face aparitia.
Trecem prin atatea, in fiecare zi si nici nu ne dam seama. Oricum, toate acestea, fie ca suntem constienti de ele sau nu, fac parte din drumul nostru. Se spune si confirm si eu ca rostul destinatiei, sta in calatorie.
O viata avem, o traim cum stim... superficial, profund, grijuliu, neatent.
( Inspirat din invataturile regasite in cartile lui Paulo Coelho)

Un comentariu:

  1. Toti ne dorim sa ajungem la destinatie, iar cand v-om ajunge sar putea sa ne fi dorit sa nu ajungem sau din contra!
    P.s: Foarte buna postarea!

    RăspundețiȘtergere