joi, 17 martie 2011

The BIG-BANG!

O viata avem! Evident este esential sa o traim cat se poate de bine, dar stim prea bine ca nu este usor. Mereu se iveste cate ceva care nu te lasa sa fi doar fericit... Probleme, priteni falsi, superficialitatea si egoismul celorlati, motive sunt multe, dar tot ce conteaza la finalul zileli este sa credem in noi insine! Nimeni nu stie ce simti sau ce crezi la finalul zile si ce e mai rau este ca nu exista multi carora le pasa. Multi nu sunt, dar cu totii avem pe cineva acolo... care ne asculta, ne e alaturi, uitati-va cu atentie. 
Pentru mine, acest ,,BIG-BANG'' al blog-ului nu este intr-o zi foarte indicata... Sustin faptul ca ,,dramele'' sunt existente in viata fiecaruia... ,, Dumnezeu ii pune la incercare pe cei pe care ii iubeste!'', cum ne iubeste pe toti... fiecare avem de indurat divesre incercari ale vietii.
Nu are rost sa mentionez ce s-a intamplat... Tot ceea ce conteaza este ca mi-am dat seama ca este greu... foarte greu sa fi indeplinirea apropape perfecta a ceea ce ar trebui sa insemne ,,om''. Imi pasa prea mult si am incerdere orbesca in oameni si nu, nu este ceva bun! Aveti idee cata lume incerca sa profite de asta? (:-j) si aveti idee cum este atunci cand o persoana la care ti, in care aveai incredere, alaturi de care ai fost nu este capabila sa accepte sau sa inteleaga faptul ca faci, respectiv nu faci anumite lucruri spre binele lor? Am avut unul din momentele in care simteam ca nimeni si nimicnumai conteaza. Si da! am dreptate... la sfarsitul zilei ramanem singuri, doar noi... pe cont propriu... Foarte putine sunt persoanele care va vor fi alaturi, eu apreciez ca am macar una, doua astfel de persoane. 
E dureros, e trist, e anormal sa fim nevoiti sa gandim asa... insa aceasta este realiatatea! Societatea in care traim nu este normala, principiile pe care ne bazam in aceste zile nu sunt cele potrivite... traim sub armele incarcate, acaparati de cei care bor sa fie puternici intr-o lume in care zeul la care se inchina toti este banul! 
Eu cred k nu trebuie sa ajungi unul din adevaratii terorsti ai lumii ca sa iti fie bine! Speranta ca odata si oadta lumea isi va da seama cat de rau a ajuns inca traieste in mine.
Ok, recunosc ca a fost putin ,,la sentiment'' aceasta prima-postare... obisnuiti-va cu asta:)) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu